Fuel injection valve
Vstřikovací ventil (1) je proveden s piezoelektrickým nebo magnetostrikčním ovladačem (8), s jehlou (15) ventilu ovladatelnou ovladačem (8) prostřednictvím hydraulického vyrovnávacího zařízení pro vyrovnávání změn způsobených teplotou a s uzavíracím tělesem (28) ventilu ovladatelným jehlou (15) vent...
Saved in:
Main Authors | , , , , |
---|---|
Format | Patent |
Language | Czech English |
Published |
17.08.2005
|
Edition | 7 |
Subjects | |
Online Access | Get full text |
Cover
Loading…
Summary: | Vstřikovací ventil (1) je proveden s piezoelektrickým nebo magnetostrikčním ovladačem (8), s jehlou (15) ventilu ovladatelnou ovladačem (8) prostřednictvím hydraulického vyrovnávacího zařízení pro vyrovnávání změn způsobených teplotou a s uzavíracím tělesem (28) ventilu ovladatelným jehlou (15) ventilu, které spolupracuje s plochou (14) sedla ventilu pro vytvoření těsnicího sedla. Vyrovnávací zařízení obsahuje unášecí pouzdro (31) jehly (15) ventilu, které obklopuje nákružek (32) jehly (15) ventilu a unášecím nákružkem (33) obklopuje část jehly (15) ventilu, přičemž unášecí pouzdro (31) s jehlou (15) ventilu ohraničuje vyrovnávací prostor (27) pro vyrovnávání změn způsobených teplotou. Vyrovnávací prostor (27) je pro naplnění vyrovnávacího prostoru (27) palivem spojen směrovým ventilem (29) se vstupem (4) paliva vstřikovacího ventilu (1) paliva.ŕ
In the present invention, there is disclosed a fuel injection valve (1), having a piezoelectric or magnetostrictive actuator (8), a valve needle (15) that can be actuated by the actuator (8) by means of a hydraulic temperature compensation device, and a valve closing body (28), which is actuated by the valve needle (15), and which interacts with a valve seat surface (14) to form a sealed seat. Said temperature compensation device comprises a needle carrier sleeve (31), which encompasses a valve needle collar (32) of the valve needle (15) and encloses said valve needle (15) in sections with a needle carrier collar (33). The needle carrier sleeve (31) also encloses a temperature compensation area (27) with the valve needle (15), said temperature compensation area (27) being connected to a fuel inlet (4) of the fuel injection valve (1) by a directional valve (29) so that said temperature compensation area (27) can be filled with fuel. |
---|---|
Bibliography: | Application Number: CZ20010002524 |