Image a firemní identita

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Vysekalová, Jitka, 1941- (Author), Mikeš, Jiří, 1942- (Author), Binar, Jan (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada Publishing, 2020
Edition2., aktualizované a rozšířené vydání
SeriesExpert (Grada)
Subjects

Cover

Loading…
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 005/VYSEKALOVÁ,J.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 005/VYSEKALOVÁ,J.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 005/VYSEKALOVÁ,J.
Status CheckedOutDue: 19.12.2023 More Information Location FaME Call Number 005/VYSEKALOVÁ,J.