Zvuky v reklamě

Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Rafajová, Andrea, 1973- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017
Subjects

Cover

Loading…
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 659/RAFAJOVÁ,A.
Status CheckedOutDue: 18.04.2023 More Information Location Open access collection Call Number 659/RAFAJOVÁ,A.
Status CheckedOutDue: 14.04.2023 More Information Location Open access collection Call Number 659/RAFAJOVÁ,A.