Základy marketingu

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada, 2018
Edition2., přepracované a rozšířené vydání
Subjects

Cover

Loading…
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status CheckedOutDue: 31.03.2023 More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status CheckedOutDue: 14.04.2023 More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status CheckedOutDue: 01.01.2026 More Information Location FMC Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.
Status CheckedOutDue: 19.12.2023 More Information Location FaME Call Number 339.138/KARLÍČEK,M.