Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci

První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii vývoje marketingu. Následuje: definování cestovního ruchu, destinace, pohostinství, volného času; vysvětlení podnikatelských koncepcí a marketingového směnného procesu; analýza vlivů prostředí; vysvětlení...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Jakubíková, Dagmar, 1948- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada, 2012
Edition2., aktualiz. a rozš. vyd.
Subjects

Cover

Loading…
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.
Status CheckedOutDue: 14.04.2023 More Information Location Open access collection Call Number 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.
Status CheckedOutDue: 23.12.2023 More Information Location FaME Call Number 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.
Status CheckedOutDue: 01.01.2024 More Information Location FMC Call Number 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.
Status CheckedOutDue: 19.12.2023 More Information Location FaME Call Number 339.138/JAKUBÍKOVÁ,D.