Marketing v otázkách a odpovědích

Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagac...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Kotler, Philip, 1931- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Brno : CP Books, 2005
EditionVyd. 1.
Subjects

Cover

Loading…
More Information
Summary:Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion). Kniha dále hovoří o marketingovém plánování, organizaci a kontrole. Následuje výčet oblastí, v nichž se dá marketing využívat, včetně tzv. marketingu se sociální zodpovědností. - Předmětový rejstřík.
Shrnutí nejnovějších poznatků o marketingu malých, středních i mezinárodních podniků včetně marketingu internetového a marketingu se sociální odpovědností.
Item Description:Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
Physical Description:iv, 130 s. ; 23 cm
ISBN:8025105180