Marketing v otázkách a odpovědích

Kniha amerického profesora na Kellogg School of Management, Northwestern University seznamuje čtenáře formou otázek a odpovědí s hlavními marketingovými pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), s marketingovým nástrojem, známým jako 4P - produkt, cena (price), místo (place), a propagac...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Kotler, Philip, 1931- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Brno : CP Books, 2005
EditionVyd. 1.
Subjects

Cover

Loading…
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 339.138/KOTLER,P.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KOTLER,P.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KOTLER,P.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KOTLER,P.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KOTLER,P.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 339.138/KOTLER,P.