Návrh marketingového plánu pro rok 1996 na zavádění výrobků značky Stollwerck Maďarsko na český trh diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Dobrovská, Andrea (Dissertant)
Other Authors Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín : FaME VUT, 1996
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 9991
003 CZ ZlUTB
005 20190825232547.0
008 961104s1996^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Dobrovská, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingového plánu pro rok 1996 na zavádění výrobků značky Stollwerck Maďarsko na český trh  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1996 
300 |a 81 s. 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a komercializace 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a plány marketingové 
650 0 4 |a VÝROBKY 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 9991  |d 9991 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1996DOBROVSKÁA  |7 1  |8 MANUS  |9 17603  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3912/D  |o D1996/DOBROVSKÁ,A.  |p 420010004912  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10