Koncepce marketingového řízení a.s. Barum Otrokovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Parýzková, Ilona (Dissertant)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín, 1992
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 7214
003 CZ ZlUTB
005 20190825232150.0
008 950218s1992^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Parýzková, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Koncepce marketingového řízení a.s. Barum Otrokovice  |h [rukopis] /  |c Ilona Parýzková 
260 |a Zlín,  |c 1992 
300 |a 79 s. 
650 0 4 |a Barum Continental (Otrokovice, Česko) 
650 0 4 |a e92 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a řízení 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta technologická ve Zlíně.  |b Katedra managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 7214  |d 7214 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1992PARÝZKOVÁI  |7 0  |8 MANUS  |9 11765  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3385/D  |l 1  |o D1992/PARÝZKOVÁ,I.  |p 420010025377  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12