MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 71170
003 CZ ZlUTB
005 20190826005341.0
007 ta
008 131204s2012 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb002528680 
020 |a 9788024433264  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)870288314 
040 |a BOA001  |b cze  |d OLA001 
041 0 |a cze  |b eng  |b fre  |b ger  |b rus  |b spa 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 070.431:654.197  |2 MRF 
080 |a 316.774-028.26  |2 MRF 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 316.776.3  |2 MRF 
080 |a 801.73  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Lapčík, Marek,  |d 1973-  |7 jo2002105499  |4 aut 
245 1 0 |a Televizní zpravodajství jako paradox :  |b jak (ne)rozumět zpravodajství /  |c Marek Lapčík 
246 1 |i Obálkový a hřbetní název:  |a Televizní zpravodajství jako paradox - jak (ne)rozumět zpravodajství I. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Olomouc :  |b Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého,  |c 2012 
300 |a 333 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Kultura, média, komunikace 
500 |a V prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy) 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
546 |a Anglické, francouzské, německé, ruské a španělské resumé 
650 0 7 |a televizní zpravodajství  |7 ph126526  |2 czenas 
650 0 7 |a audiovizuální média  |7 ph386457  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální obraz  |7 ph119785  |2 czenas 
650 0 7 |a diskurzivní analýza  |7 ph503054  |2 czenas 
650 0 9 |a television broadcasting of news  |2 eczenas 
650 0 9 |a audiovisual media  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in mass media  |2 eczenas 
650 0 9 |a media coverage  |2 eczenas 
650 0 9 |a discourse analysis  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Palackého.  |b Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií  |7 kn20110110018 
740 0 2 |a Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát 
810 2 |a Univerzita Palackého.  |b Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií.  |t Kultura, média, komunikace 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
993 |a 201405  |b 18 
901 |f 1. vyd.  |o 20131223 
998 |a 006017564 
999 |c 71170  |d 71170 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166LAPČÍKM  |7 0  |8 BOOK  |9 127839  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2014-05-06  |o 316.6/LAPČÍK,M.  |p 420010153912  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100531  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166LAPČÍKM  |7 0  |8 BOOK  |9 127840  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2014-05-06  |l 2  |o 316.6/LAPČÍK,M.  |p 420010153913  |r 2019-08-26  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100531  |y 04