Dítě v rovnováze : pohyb a učení v raném dětství
Text pojednává o senzomotorickém vývoji během prvních roků života a zdůrazňuje význam pohybu, smyslového vnímání, hudby a ostatních podnětů prostředí jako základu při nastavování rozvíjejícího se mozku na pozdější učení. Dále je rozebírána úloha stravování při udržování správné chemické rovnováhy or...
Saved in:
Main Author | |
---|---|
Format | Book |
Language | Czech |
Published |
[Bratislava] :
Inštitút psychoterapie a socioterapie,
2012
|
Edition | 1. vyd. |
Subjects |
Cover
Loading…
Summary: | Text pojednává o senzomotorickém vývoji během prvních roků života a zdůrazňuje význam pohybu, smyslového vnímání, hudby a ostatních podnětů prostředí jako základu při nastavování rozvíjejícího se mozku na pozdější učení. Dále je rozebírána úloha stravování při udržování správné chemické rovnováhy organismu a při facilitaci společenských interakcí i sociálního rozvoje. Autorka, ředitelka Institutu neuro-fyziologické psychologie ve Velké Británii, předkládá pohybové programy, přičemž tvrdí, že klíčem k úspěchu při zavádění jakéhokoliv intervenčního programu je přizpůsobení individuálním potřebám dítěte. Vývojové faktory ovlivňující růst dětí v prvních letech života s doporučeními pro rodiče a učitele. |
---|---|
Item Description: | Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje seznam použitých zkratek |
Physical Description: | 265 s. : il. ; 22 cm |
Bibliography: | Obsahuje bibliografie, bibliografické a internetové odkazy |
ISBN: | 9788097103309 |