Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí ve věku 5-11 let

Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Plummer, Deborah, 1957- (Author)
Other Authors Kopicová, Miroslava (Translator)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Portál, 2013
EditionVyd. 1.
Subjects

Cover

Loading…
More Information
Summary:Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her.
Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány na základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů ; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění.
Physical Description:135 s. ; 21 cm
Bibliography:Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:9788026204671