Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí ve věku 5-11 let
Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her.
Saved in:
Main Author | |
---|---|
Other Authors | |
Format | Book |
Language | Czech |
Published |
Praha :
Portál,
2013
|
Edition | Vyd. 1. |
Subjects |
Cover
Loading…
Summary: | Základy teorie o sebeúctě i teorie her s metodickými pokyny pro hraní různých nesoutěživých her. Účelem hraní nesoutěživých her je dosáhnout integrovaného přístupu k pomoci dětem ve věku 5 - 11 let s vytvářením, udržením a posilováním zdravého sebevědomí. Proto jsou v publikaci uvedeny nesoutěživé hry, u nichž radost i výzva spočívají v procesu samotném, a ne ve vítězství. Pro mladší děti a děti s malým sebevědomím je důležité si nejprve vytvořit určitou míru emoční odolnosti, obratnosti a sebeuplatnění, a to lze zpočátku podpořit nesoutěživými činnostmi. Hry jsou vybrány na základě autorčiny klinické zkušenosti a pozorování. Dají se hrát ve školách a hodí se do řady osobnostních, sociálních, vzdělávacích i dalších plánů ; materiály lze začlenit do různých terapeutických přístupů pro jednotlivé děti i skupiny. Mnohé hry jsou použitelné i pro doma - role rodičů a sourozenců v podpoře sebevědomí dítěte je nesmírně důležitá. Hry a aktivity jsou rozděleny do devíti oddílů: rozehřátí, sedm základních prvků zdravé sebeúcty a zklidnění. |
---|---|
Physical Description: | 135 s. ; 21 cm |
Bibliography: | Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
ISBN: | 9788026204671 |