Analýza marketingového komunikačního mixu velkoobchodu potravin firmy Efios, spol. s r.o. bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author NECKAŘ, Roman (Dissertant)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín : FaME UTB, 2001
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 702
003 CZ ZlUTB
005 20190825231312.0
008 011001s2001^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a NECKAŘ, Roman  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového komunikačního mixu velkoobchodu potravin firmy Efios, spol. s r.o.  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce 
260 |a Zlín :  |b FaME UTB,  |c 2001 
300 |a 61 s. 
650 0 4 |a Efios (firma) 
650 0 4 |a Velkoobchod potravin Efios 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 4 |a ÚME 
655 4 |a bakalářská práce 
992 |a DS 
999 |c 702  |d 702 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2001NECKAŘR  |7 1  |8 MANUS  |9 893  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5435/D  |o D2001/NECKAŘ,R.  |p 420019005435  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10