Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing

Guerilla marketing je provokativní, kontroverzní, agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardním způsobem. Základními rysy guerilla marketingu jsou nekonvenční metody v krátkodobém efektu s minimálními náklady. Cílem není obrat nebo propagace značky,...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Levinson, Jay Conrad, 1933- (Author)
Other Authors Schürerová, Lucie, 1978- (Translator)
Format Book
LanguageCzech
Published Brno : Computer Press, 2011
EditionVyd. 2.
Subjects

Cover

Loading…
More Information
Summary:Guerilla marketing je provokativní, kontroverzní, agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardním způsobem. Základními rysy guerilla marketingu jsou nekonvenční metody v krátkodobém efektu s minimálními náklady. Cílem není obrat nebo propagace značky, ale zisk. Autor, americký předseda konzultační firmy poskytující služby v dané problematice, definuje charakteristické znaky, nejúčinnější metody a vlastní průběh kampaně: od průzkumu trhu až po vhodná marketingová médiím i mimomediální techniky. Závěrem jsou uvedeny základy guerilla marketingové psychologie s výčtem nejúčinnějších nástrojů a metod
Principy ofenzivní marketingové strategie, jejímž cílem je maximální efekt s minimálními náklady. Příručka
Item Description:Přeloženo z angličtiny
Physical Description:326 s. ; 23 cm
Bibliography:Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:9788025135464