Grafický design : designové myšlení

Kniha nastiňuje principy, v nichž spočívá designové myšlení.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Ambrose, Gavin, 1973- (Author), Harris, Paul, 1971- (Author)
Other Authors Magera, Ivo, 1968- (Translator)
Format Book
LanguageCzech
Published Brno : Computer Press, 2011
EditionVyd. 1.
SeriesZáklady designu
Subjects

Cover

Loading…
More Information
Summary:Kniha nastiňuje principy, v nichž spočívá designové myšlení.
Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v různých stadiích skutečných zakázek - reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly ap. Poslouží jako inspirace.
Item Description:Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Physical Description:192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm
Bibliography:Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN:9788025132456