Nedokončený úkol : romští žáci v České republice stále čelí překážkám ve vzdělání
Saved in:
Corporate Author | |
---|---|
Format | Book |
Language | Czech |
Published |
London :
Amnesty International,
2009
|
Edition | 1. vyd. |
Subjects |
Cover
Loading…
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 59159 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20190826002930.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100329s2009 xxk e i000 0 cze | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d ZLD002 | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a (=214.58)-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0 |2 MRF | ||
080 | |a 316.647.82 |2 MRF | ||
080 | |a 342.733 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (047) |2 MRF | ||
110 | 2 | |a Amnesty International |7 ko2002102002 | |
245 | 1 | 0 | |a Nedokončený úkol : |b romští žáci v České republice stále čelí překážkám ve vzdělání / |c Amnesty International |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a London : |b Amnesty International, |c 2009 | ||
300 | |a 74 s. ; |c 30 cm | ||
500 | |a Přeloženo z angličtiny | ||
500 | |a Název z obálky | ||
500 | |a "Vzdělání je lidské právo"--Knižní obálka | ||
650 | 0 | 7 | |a romské děti |7 ph125208 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a diskriminace |7 ph119480 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a právo na vzdělání |7 ph162032 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a Romani children |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a education |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a discrimination |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a right to education |z Czechia |2 eczenas |
655 | 7 | |a zprávy |7 fd133875 |2 czenas | |
655 | 9 | |a reports |2 eczenas | |
910 | |a ZLD002 | ||
992 | |a BK |b SK | ||
993 | |a 201103 |b 22 | ||
998 | |a 002093417 | ||
999 | |c 59159 |d 59159 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37NEDOKONČENÝ |7 0 |8 BOOK |9 108385 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2011-03-02 |o 37/NEDOKONČENÝ |p 420010136997 |r 2019-08-26 |v 110.00 |w 2019-08-26 |x N:dar; |y 01 |