Dějiny reklamy

Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní hist...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Pincas, Stéphane (Author), Loiseau, Marc (Author)
Other Authors Lévy, Maurice, 1942- (Author of introduction, etc.)
Format Book
LanguageCzech
Published V Praze : Köln : Slovart ; Taschen, 2009
Subjects

Cover

Loading…
More Information
Summary:Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte
Physical Description:336 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 29 cm
Bibliography:Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:9788073912666
978-3-8365-1565-8