Analýza a návrh zdokonalení systému hodnocení spokojenosti zákazníků a. s. Precheza při prodeji vedlejších produktů bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vavroušová, Martina (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal, 1978- (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2004
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 504
003 CZ ZlUTB
005 20190825231254.0
008 041221s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 615.463  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Vavroušová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a návrh zdokonalení systému hodnocení spokojenosti zákazníků a. s. Precheza při prodeji vedlejších produktů  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Martina Vavroušová ; [vedoucí bakalářské práce Michal Pilík] 
260 |c 2004 
300 |a 63 l., [9] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Precheza (firma) 
650 0 4 |a dodavatelsko-odběratelské vztahy 
650 0 7 |a evaluace  |7 ph205091  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a pigmenty  |7 ph124075  |2 czenas 
650 0 4 |a spokojenost zákazníků 
650 0 7 |a sádra  |7 ph328400  |2 czenas 
650 0 4 |a výrobci 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 504  |d 504 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004VAVROUŠOVÁM  |7 1  |8 MANUS  |9 670  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/VAVROUŠOVÁ,M.  |p 420010089193  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10