(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami

Příručka shrnuje základní informace o rozpoznání přání zákazníků, motivaci jejich nákupů i o jednotlivých osobnostních typech zákazníků.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Nový, Ivan, 1956- (Author), Petzold, Jörg (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada, 2006
Edition1. vyd.
SeriesManažer. Prodej
Subjects

Cover

Loading…
Status More Information Location Call Number
Holdings details from Knihovna UTB
Status In house loan More Information Location Study room - 3rd floor Call Number 658.8/NOVÝ,I.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 658.8/NOVÝ,I.
Status 30 days More Information Location Open access collection Call Number 658.8/NOVÝ,I.
Status CheckedOutDue: 01.01.2024 More Information Location FaME Call Number 658.8/NOVÝ,I.
Status CheckedOutDue: 22.12.2028 More Information Location FaME Call Number 658.8/NOVÝ,I.