Zhodnocení významu marketingu v sortimentu autopříslušenství a vlivů na zvýšení jeho efektivnosti ve firmě Gumotex, a.s. Břeclav

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author PILÁT, Milan (Dissertant)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín : FaME UTB, 2001
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 20572
003 CZ ZlUTB
005 20190825234015.0
008 011001s2001^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a PILÁT, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Zhodnocení významu marketingu v sortimentu autopříslušenství a vlivů na zvýšení jeho efektivnosti ve firmě Gumotex, a.s. Břeclav  |h [rukopis] 
260 |a Zlín :  |b FaME UTB,  |c 2001 
300 |a 51 s. 
650 0 4 |a Gumotex Břeclav 
650 0 7 |a autopříslušenství  |7 ph136735  |2 czenas 
650 0 4 |a efektivnost 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a ÚME 
655 4 |a bakalářská práce 
992 |a DS 
999 |c 20572  |d 20572 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2001PILÁTM  |7 1  |8 MANUS  |9 35636  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5456/D  |o D2001/PILÁT,M.  |p 420019005456  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10