Reklama a podpora prodeje firmy Baťa do roku 1939, jejich analýza a srovnání se současnou praxí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Řeháková, Sandra (Dissertant), Synek, Nikola (Dissertant)
Other Authors Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín, 2003
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 14599
003 CZ ZlUTB
005 20190825233157.0
008 030811s2003 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a (092)  |2 v 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 659.1  |2 v 
080 |a 685.34  |2 v 
100 1 |a Řeháková, Sandra  |4 dis 
245 1 0 |a Reklama a podpora prodeje firmy Baťa do roku 1939, jejich analýza a srovnání se současnou praxí  |h [rukopis] /  |c Sandra Řeháková, Nikola Synek ; [vedoucí práce Magda Gregarová] 
260 |a Zlín,  |c 2003 
300 |a 83 l., xxxvi příl. 
650 0 4 |a Bata Shoe Company 
650 0 4 |a Baťa (firma) 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 7 |a katalogy  |7 ph121510  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 4 |a OBUV 
650 0 4 |a podpora prodeje 
650 0 4 |a prodejny 
650 0 7 |a přímý marketing  |7 ph115992  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 4 |a venkovní reklama 
650 0 4 |a zákazníci 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |7 jx20060515012  |4 ths 
700 1 |a Synek, Nikola  |4 dis 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 2 
999 |c 14599  |d 14599 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003ŘEHÁKOVÁS  |7 0  |8 MANUS  |9 24771  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 2  |o D2003/ŘEHÁKOVÁ,S.  |p 420010080235  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12