Projekt zavedení marketingové koncepce řízení tuzemského maloobchodního prodeje ve firmě Novesta spol. s r.o. diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Smejkal, Aleš (Dissertant)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín : FaME VUT, 2000
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 13584
003 CZ ZlUTB
005 20190825233036.0
008 011001s2000 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 339.3  |x Vnitřní obchod  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Smejkal, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení marketingové koncepce řízení tuzemského maloobchodního prodeje ve firmě Novesta spol. s r.o.  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 2000 
300 |a 84 s., příl. 
650 0 4 |a Novesta (Zlín, Česko) 
650 0 4 |a e00 
650 0 7 |a maloobchod  |7 ph122580  |2 czenas 
650 0 4 |a PRODEJ 
650 0 4 |a řízení 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
992 |a DS 
999 |c 13584  |d 13584 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2000SMEJKALA  |7 1  |8 MANUS  |9 23137  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5044/D  |o D2000/SMEJKAL,A.  |p 420019005044  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10