Projekt vytvoření prodejní strategie reklamního katalogu diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Štiková, Petra (Dissertant)
Other Authors Pichl, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín : 2001
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 13520
003 CZ ZlUTB
005 20190825233030.0
008 011001s2001 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Štiková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytvoření prodejní strategie reklamního katalogu  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Petra Štiková ; [vedoucí práce Jiří Pichl] 
260 |a Zlín :  |c 2001 
300 |a 69 s., vol. příl. 
650 0 7 |a katalogy  |7 ph121510  |2 czenas 
650 0 4 |a prodejní 
650 0 4 |a reklamní 
650 0 4 |a strategie 
650 0 4 |a ÚME 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Pichl, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 13520  |d 13520 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2001ŠTIKOVÁP  |7 1  |8 MANUS  |9 23073  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5614/D  |o D2001/ŠTIKOVÁ,P.  |p 420019005614  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10