Projekt strategie marketingové komunikace akciové společnosti Colorlak

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Bíla, Jan (Dissertant)
Other Authors Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín : 2003
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 13465
003 CZ ZlUTB
005 20190825233025.0
008 030825s2003 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
080 |a 659.1  |2 v 
100 1 |a Bíla, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt strategie marketingové komunikace akciové společnosti Colorlak  |h [rukopis] /  |c Jan Bíla ; [vedoucí práce Miloslava Chovancová] 
260 |a Zlín :  |c 2003 
300 |a 107 l., vii příl. 
650 0 4 |a Colorlak (Staré Město, Česko) 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a nátěrové hmoty  |7 ph123448  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 13465  |d 13465 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003BÍLAJ  |7 1  |8 MANUS  |9 23018  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2003/BÍLA,J.  |p 420010080353  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10