Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 13256
003 CZ ZlUTB
005 20190825233006.0
008 030825s2003^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 338.48  |2 v 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 35  |2 v 
100 1 |a Lahnerová, Jiřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie města Olomouce  |h [rukopis] /  |c Jiřina Lahnerová ; [vedoucí práce Vratislav Kozák] 
260 |a Zlín,  |c 2003 
300 |a 87 l., iii příl. 
651 7 |a Olomouc (Česko)  |7 ge130299  |2 czenas 
650 0 4 |a Statutární město Olomouc.\\\ odbor vnějších vztahů a informací marketing cestovního ruchu a kultury 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a města  |7 ph115399  |2 czenas 
650 0 4 |a NEZISKOVÝ SEKTOR 
650 0 4 |a organizace 
650 0 4 |a plány strategické 
650 0 4 |a rozpočet 
650 0 4 |a Veřejná správa 
651 7 |a Olomouc (Česko)  |7 ge130299  |2 czenas 
651 4 |a Olomoucko (Česko : mikroregion) 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Kozák, Vratislav,  |d 1956-  |7 xx0015951  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 13256  |d 13256 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003LAHNEROVÁJ  |7 0  |8 MANUS  |9 22809  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2003/LAHNEROVÁ,J.  |p 420010080325  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12