Analýza vývoje reklamního vysílání po roce 1990 v soukromém rozhlase na příkladu konkrétní stanice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Olša, Martin (Dissertant)
Other Authors Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín, 2002
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 1161
003 CZ ZlUTB
005 20190825231354.0
008 020722s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 659.145  |2 v 
100 1 |a Olša, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vývoje reklamního vysílání po roce 1990 v soukromém rozhlase na příkladu konkrétní stanice  |h [rukopis] /  |c Vypracoval: Martin Olša, vedoucí práce: Magda Gregarová 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 58 listů, iv příl. 
650 0 4 |a efektivnost 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |2 czenas 
650 0 7 |a teritoriální marketing  |7 ph201923  |2 czenas 
650 0 7 |a rozhlas  |7 ph125246  |2 czenas 
650 0 7 |a rozhlasová reklama  |7 ph478616  |2 czenas 
650 0 7 |a rozhlasové stanice  |7 ph125253  |2 czenas 
651 7 |a Zlínský kraj (Česko : 2000-)  |7 ge134376  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |7 jx20060515012  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1161  |d 1161 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002OLŠAM  |7 0  |8 MANUS  |9 1390  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/OLŠA,M.  |p 420019005806  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12