Analýza vnímání image tradiční české značky mladou generací bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Žembery, Sidónia (Dissertant)
Other Authors Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2004
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 1104
003 CZ ZlUTB
005 20190825231348.0
008 040720s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 347.211  |2 v 
080 |a 347.772  |2 v 
100 1 |a Žembery, Sidónia  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vnímání image tradiční české značky mladou generací  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Sidónia Žembery ; [vedoucí bakalářské práce Magda Gregarová] 
260 |c 2004 
300 |a 61 l. :  |b il. 
650 0 4 |a Baťa (firma) 
650 0 4 |a Baťa (obchodní značka) 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 4 |a image 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |7 jx20060515012  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 1104  |d 1104 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004ŽEMBERYS  |7 0  |8 MANUS  |9 1330  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 1  |o D2004/ŽEMBERY,S.  |p 420010086406  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12