Analýza tradičního a nového marketingu z hlediska efektivního dosahování konkurenčních výhod bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Hoňková, Veronika (Dissertant)
Other Authors Glogar, Alois, 1932- (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2004
Subjects

Cover

Loading…

MARC

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 1045
003 CZ ZlUTB
005 20190825231343.0
008 041216s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
100 1 |a Hoňková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza tradičního a nového marketingu z hlediska efektivního dosahování konkurenčních výhod  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Veronika Hoňková ; [vedoucí bakalářské práce Alois Glogar] 
260 |c 2004 
300 |a 91 l. :  |b il. 
650 0 7 |a bibliografie  |7 ph118867  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a nová ekonomika 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Glogar, Alois,  |d 1932-  |7 xx0005403  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1045  |d 1045 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004HOŇKOVÁV  |7 1  |8 MANUS  |9 1271  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/HOŇKOVÁ,V.  |p 420010089076  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10